fbpx

5 razloga zašto svaka kompanija treba da ima svoj veb-sajt

U današnje vreme, kada je Internet postao deo svakodnevice svakog čoveka, kada se govori o marketingu, neretko se misli na digitalni marketing. Bez obzira da li ste mala ili velika firma, da li poslujete mesec dana ili nekoliko godina, ukoliko nemate veb-sajt praktično ste nevidljivi na tržištu. Upravo zbog toga, investiranje u veb dizajn je jedna od najvažnijih stvari u koju treba da uložite. U nastavku su prikazani neki od glavnih razloga zašto treba da napravite veb-sajt.

#1 Informacije o Vašoj kompaniji su dostupne u bilo koje doba dana

Veb-sajt omogućava Vašim potencijalnim kupcima da u svakom trenutku, u bilo koje doba dana ili noći, mogu da saznaju više o Vama kao i o proizvodima ili uslugama koje nudite.  Zbog toga, ukoliko želite da se prilagodite današnjem ubrzanom načinu života, neophodno je da posedujete sajt.

#2 Online prezentacija

Funkcija veb-sajta jeste da bude online prezentacija Vaše kompanije i da na najbolji mogući način predstavi proizvode ili usluge koje nudite. Korisnici upravo gledanjem sajta mogu da steknu prvi utisak o  Vašoj kompaniji, a svi znamo koliko je važno ostaviti dobar prvi utisak. Korišćenjem slika, video snimaka ili drugih animacija uz tekst, obezbedićete da ljudima duže ostanu u sećanju informacije koje su videli.

#3 Veb-sajtovi su jedna od najboljih formi Internet reklame

Znate i sami koliko dobra reklama može da doprinese uspehu Vašeg poslovanja. Profesionalno kreiran veb-sajt predstavlja 24-časovnu reklamu Vašeg poslovanja u celom svetu, što omogućava korisnicima da lako stupe u kontakt sa Vama. Takođe, sajt se može jednostavno ažurirati i to onoliko puta koliko je potrebno kako bi  informacije na njemu najpreciznije odražavale trenutno stanje Vašeg poslovanja.

#4 Izgradnja poverenja

Kada je firma na samom početku svog poslovanja, veoma je bitno da što pre dostigne neki legitimitet na tržištu i da je ljudi vide kao ozbiljnu firmu. Veb-sajt može značajno da pomogne u tom pogledu. Ljudi su se danas toliko navikli na Internet da uvek istražuju kompanije koje ih interesuju. Ako neko može da sazna sve o vašem poslovanju kada ukuca Vaše ima na Google-u, automatski ima više poverenja u vas.

#5 Širenje publike

Kako biste dospeli do novih klijenata, pored toga što morate biti prisutni na Internetu, od velikog značaja jeste da imate privlačan i interesantan vab-sajt, koji će potencijalnim klijentima privući pažnju i izdvojiti vas iz mora konkurenata. Međutim, to nije dovoljo. Potrebno je i da Vaš sajt bude optimizovan kako bi ste bili pri samom vrhu Google pretrage. Detaljnije o SEO optimizaciji možete pročitati u našem blogu – „SEO optimizacija. Šta je i kako se koristi?“

Autor: Magdalena Mihailović

Podelite na
Scroll to Top